Sunday, April 21, 2019

دانلود آهنگ محمد النچری به نام ضربان

دانلود آهنگ محمد النچری ضربان 
ای وای ای وای ای جان ای جان
اومدی با تو چقدر حال دل من خوبه
آهنگ جدید و شنیدنی ضربان از محمد النچری با کیفیت عالی از رسانه ملودی 98
دانلود آهنگ محمد النچری ضربان
Download New Music Mohammad Alanchari - zaraban
متن آهنگ ضربان محمد النچری
ای وای ای وای ای جان ای جان
اومدی با تو چقدر حال دل من خوبه
توی سینه واسه داشتن تو میکوبه
با تو رنگ زندگیم یه رنگ زیبا میشه
لحظه هام کنار تو مثل یه رویا میشه
ضربان قلبم میگه آروم آروم اومده عاشقی توو قلب هردوتامون
حس قشنگت توی دلامون باید بمونه تا همیشه برامون
ای وای ای وای شدم عاشق و بی تاب نگاهت
ای وای ای وای منم عاشق چشمون سیاهت
ای جان ای جان حواسم پیش تو پرته همیشه
ای جان ای جان دلم تا به ابد مال تو میشه
میدونی میتونی کنار من دیونه بمونی
توو دنیام و رویام بشی هم نفس امروز فردام
ضربان قلبم میگه آروم آروم اومده عاشقی توو قلب هردوتامون
حس قشنگت توی دلامون باید بمونه تا همیشه برامون
ای وای ای وای شدم عاشق و بی تاب نگاهت
ای وای ای وای منم عاشق چشمون سیاهت
ای جان ای جان حواسم پیش تو پرته همیشه
ای جان ای جان دلم تا به ابد مال تو میشه

محمد النچری ضربان

No comments:

Post a Comment